Monday, April 20, 2009

Mogok blog

Fuh! lebih dua minggu aku tak membelek blog ini. Mungkin sudah bersawang di laman sesawang ini. Bukan tak mahu membelek tetapi sekadar mahu rilekskan. Rileks dalam erti kata tidak mahu diserabutkan dengan blog dan diganggu dengan seribu satu pertanyaan yang ditimbulkan oleh blogger.

Pun begitu selepas dua minggu, aku dah tak boleh tahan lagi. Terasa rindu sangat dengan blog-blog ini, terutama blogger karib seperti wanfai, manlukeman, ondascene, shahpaskal dan ramai lagi.

Hari ini tepat jam 10 malam, di Cherating, Pahang aku menamatkan mogok blog dan kembali mengikuti semua entry yang aku terlepas dulu.

*im back

2 comments:

ondscene said...

salam tuan tanah blog. syoknya kalu dpt tak jenguk blog sendiri. aku ni, dah tak boleh stop da, sebab dah jadi satu kerja pulak menjawab n update blog. org nak buat blog, aku pun sibuk nak buat blog, inile jadinya...!! anyway, selamat menyambung stori2 belah pantai timur tu. aku dengar, ada mamat tu buat buku pasal student genius hari tu...mudahnya kan...

pelayarweb said...

ileks la bro, jgn ler mogok2, lu orang takdak,boring jugak xdak info terkini dan telus

kalau asik tgk brita tv aja, byk berat sebelah nye