Monday, January 12, 2009

Siti, Datuk K dan Richard Mille



Pertama - selamat hari jadi kepada rakan sebayaku... Datuk Siti Nurhaliza yang ke-30.












Kedua - Bertuahnya badan sebab dapat hadiah jam Richard Mille yang berharga Rm250,000 sahaja. (Teringat bagi hadiah jam elle kat isteriku pada birthdaynye yang ke-25 yang harganya 100 kali ganda lebih murah RM250 je- hehehehe - tu pun puas berfikir)

Ketiga - Tahniah dapat suami yang amat romantik macam Datuk K...

Bagi aku Siti memang layak pakai jam itu sebab dia pun kaya dan untuk Datuk K tunjukkan kasih sayangnya pada isterinya yang tercinta. Macam aku setakat mampu RM250 jelah. Kira Siti setaraf dengan Filpe Massa, Steffi Graf, Jean Todt dan Jackie Chan...

Tapi aku amat tertarik dengan cerita muka depan kosmo hari ini (http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0112&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_01.htm) .... satu je aku confius betul ke wartawan tu terserempak atau kena kerah ngan bos berkampung di star hill. apa-apa tahniah pada tiga wartawan kosmo ini cepat menghidu jejak siti dan datuk k....

Tapi bro banyak benda boleh buat dengan RM250,000 hehehehe....


3 comments:

Diamilikku said...

hurmmm..untuk badan kan..
glamer..kaya raya...dapat suami romantik...
apa2 pun aku tetap bersyukur...walaupun tak punya suami yg kaya..walaupun hidup di luar bias cahaya glamer..tapi allah kurniakan aku zuriat yang cukup berharga...semoga allah juga akan lengkapkan hidup ct dengan cahayamata sendiri...

Anonymous said...

wah tukang canang semakin mempelbagaikan genre penulisan... sekarang tulis cerita hiburan pulak... hehehe... nasi kak wok satu!

Azran Fitri Rahim said...

Diamilikku dan mywanfai - aku terfikir juga berapa banyak yang ct dan datuk k derma kat orang Palestin...