Wednesday, February 18, 2009

Gambar bogel Elizabeth Wong - ADUN Bukit Telanjang


Sejak semalam sehingga lewat petang ini, pejabat aku kecoh, semuanya atas satu sebab - mencari gambar panas cik Eli - exco selangor. Tidak kira lelaki atau perempuan (terutama lelaki) semua kecoh nak tengok gambar bogel tu, bukan apa nak tahu setakat mana panasnye tetapi malang sehingga sekarang semuanya hampa belaka biarpun sudah ramai termasuk orang yang paling pakar it dalam pejabat ini pun gagal.

Ada yang berusaha dapatkannya dari sumber termasuk dari abang-abang sb dan mio tetapi hampa belaka. Seorang kawan kata dia bersemangat untuk tengok gambar ini selepas mendengar ayat yang dibacakan oleh pembaca berita di tv, ayatnya begini, 'gambar separuh bogel elizabeth ketika tidur dengan kain terselak'.

Aku tidak nafikan memang kepingin sangat nak tengok gambar tu tetapi nak buat macamana tak ada sumber punbegitu aku bersyukur sebab kalau ada aku tengok dan dapat dosa kering saja, hahahaha..

Nasihat aku untuk kawan-kawan lain hentilah cari gambar ini, tak de maknanya dapat dosa kering adalah. Kalau terus berusaha nak tengok juga ini bermakna kita pun sama juga dengan elizabeth yang tidak bermoral itu.

Kita jangan jadi sama dengan dia, dua kali lima. Biarpun cik Eli kata kehidupan provasinya telah diceroboh tetapi isu utama tetap dia seorang pemimpin yang tidak bermoral. Dunia sekarang gelakkan kita ramai sangat pemimpin suka telanjang huhuhuhu...

*aku bagi gambar di atas, kalau kemaruk sangat nak tengok, korang pejam mata fikirlah sendiri... muahahaha

5 comments:

Anonymous said...

hehehe... mesti hits tinggi

Diamilikku said...

budak2 opis aku duk sibuk layan gambaq azizah mahzan ngan zaefrul..ala yg belakon spa q tuh...gambaq honeymoon depa...

Azran Fitri Rahim said...

my wanfai - hehehe sendiri mau ingat la..
diamilikku - emel la gambar azizah mahzan ngan zefrul huhuhu

Anonymous said...

kalau kat opis tuh, termasuk aku..bahyo nih..cemar..hahahahaa

Anonymous said...

Kain terselak? Macam tak pernah selak kain jer?.....Kau selak jer akin sahak tu...sebijik serupa elizabeth!