Thursday, November 27, 2008

Hebatnya Wook Kundur


Aku rasa semua wanita kena belajar dengan nenek wook kundur yang berumur 106 tahun yang masih kuat dan gagah untuk melayan suaminya, 'abe' Mohd. Nor Musa yang 69 tahun muda daripadanya.

Kata wook, layan suami ada maknanya.... pertama - layan makan minum dan pakaian. kedua - layan tempat tidurnya.

Aku angkat tabik dan salut dengan kehebatan nek wook yang mampu buat kerja seperti wanita lain. tapi bab layan tempat tidur aku rasa agak lain sikit.
Aku pun kesian juga sebab sebelum ini dua-dua kena tipu dengan orang yang mengaku wartawan dan janji nak bagi kereta atau duit RM4,000. Pasal ditipu nek wook tak nak lagi jumpat reporter.

Korang tengok dan baca la sendiri dalam http://www.utusan.com.my/ atau www.kosmo.com.my

*terfikir macam mana nek wook layan abe nor di tempat tidur.
*nak suruh bini aku gi minta petua kat nek wook bagi lambar menopaus... muahahaha

1 comment:

Anonymous said...

aku ada kenal sorang nenek umur 104 tahun.... tinggal kat machang, status janda... nak tak?